Highlights Real Madrid vs FC Barcelona (2-0)

Real Madrid back on top after the victory over FC Barcelona with the goals in the second half of Vinicius Jr and Mariano #RealMadridBarça #ElClásico. LaLiga Santander 2019/2020

Subscribe to the Official Channel of LaLiga Santander in HD | 2020-03-01 00.00h | J26 | RMA | BAR
LaLiga Santander on YouTube:
LaCopa on YouTube:
LaLiga SmartBank on YouTube:
Google+:

39 opiniones en “Highlights Real Madrid vs FC Barcelona (2-0)”

1. Leo Messi you are the heart of Barcelona! You are the heart of us all. The whole world loves you! One bad result will never change that! Stay forever light of our world! NEVER LEAVE US!

2. Leo,

Us prego des del fons del cor que us quedeu. Ni tan sols puc respirar quan us escric aquestes paraules.

Per favor, no ens deixis. Estarà bé de veure. Koeman és una llegenda del Barça. Posarà l'equip en ordre. Ho posareu als peus i veureu. Quedeu-vos i escolteu-lo. És de l’antiga guàrdia. Bartomeu marxarà aviat Leo. Ha destruït sistemàticament l'equip gairebé completament des que va venir. Com tothom sap que és un càncer d’aquest club.

NO EL DEIXEU. NO DEIXEU GUANYAR LEO!

L’equip no està mort. Amb 3-4 jugadors tornarem a estar allà dalt. Recordeu la proximitat que tenia a les finals de fa un any. Potser Leo! Qualsevol cosa es pot fer amb vosaltres. No hi ha res sense tu. Que la mort. Vid. Pustiu.

Som els que us estimem, som moltíssims. Tota una legió que ara és silenciada pel que veu. Escolta aquest crit a la nostra part de tots i entén que no estàs sol. Que mai no heu estat blasfemats. Simplement venerat.

Vas créixer en aquests colors de petit. Honorar-los fins al final. Sé que et costa. Però no és culpa vostra. I els que et diuen sortir només et faran mal. No m'importa ni aquest club. Només volen que siguis mercenari. Un altre jugador habitual.

Tu ets un àngel Lleó, ets la llum que em manté viva. Juro que no exagero. No els deixis enderrocar. No els deixeu convèncer que a altres llocs és millor que al cel. Sabeu molt bé que no hi ha res bo més enllà de les portes del màgic jardí del Camp Nou. Els vostres fills Thiago, Matheo, Ciro són tots criats aquí Leo. No aneu amb ells al desert de Leo. Ramai Leo. Ets la nostra ànima blaugrana. El Leo estarà bé. Veuràs.

3. Leo,

Us escric aquestes línies en català, la vostra llengua, amb l’esperança que mai vegeu aquest text. Estic segur que hi haurà molts errors de la traducció, però no m'importa. Aquests dies només m’importa una cosa d’aquest món. Seria un miracle per a mi llegir això. Avisa'm que ets aquí a prop i que no em deixaràs sol a les fosques. SÀCON QUE NO ENS DEIXARÀ, QUE NO ENS DEIXARÀ COM QUE HAS FET MOLTS ANYS. SABEU QUE LA MEVA EXISTÈNCIA EN AQUEST MÓN NO ACABARÀ.

Tu ets la nostra vida, la nostra raó d’existir.

Tu ets el MESSIah, vols dir tot, la llum d’una foscor sense fi.

Sé que et costa, sé que et mereixes infinitament més, també sé que a causa d’un lideratge vil i estúpid vas ser abatuts. Perquè Leo mereix guanyar-ho tot l'any. Ets tan perfecte. I només en un món tan miserable, el que ha passat en els darrers 5 anys passaria.

Però després de tots aquests fracassos, traumes i desgràcies, sabeu què queda? Resta a casa vostra, Camp Nou, som nosaltres els que ens vau donar la vida amb el vostre joc, amb els vostres objectius, amb els vostres dribblings amb la vostra brillantor divina. I vam plorar i vam cridar i vam voler tallar-nos quan ens vam veure tristos. I injustificat. Però vaig trobar la força per afrontar un altre dia. Veient que VOSTÈ, el nostre Messies, esteu al temple amb nosaltres. Ens vam sacsejar, ens vam aixecar i vam començar a lluitar de nou amb seguretat, amb vosaltres.

No sóc gens bo traduir per escrit el que sento per vosaltres. Perdoneu-me per això.

Ara us prego amb tota la força que em queda. No ens deixis a les fosques. No tinc res en aquest món, sinó la vostra imatge. A la samarreta blaugrana. Aquesta és la teva pell. Aquesta és la sang que encara flueix a les nostres venes. No em deixis morir. NO EM DEIXIS. MAI.

No sol·liciteu ara les promeses buides i uns quants gabins addicionals. Tot això no portarà enlloc. No significaran res i no tornaran a portar l’alegria a la cara. L’autèntica i única felicitat d’aquest món és quedar-se a casa. No deixis mai aquest eden nostre. No venguis l’ànima a qualsevol preu, per molt atractiu que sembli. No renunciïs mai a la teva fidelitat al que realment ets. No oblideu mai que aquest club us ha donat tant com podia en el passat. I fins i tot si actualment no ha estat tan generós amb vosaltres, no el defalliu. No per … ells, els culpables, els vestits. Vénen i van com la pols.

PER US, LEO. Per a aquells com jo, que donarien la vida a veure't durant 1 minut jugant a l'herba del temple de futbol. Perquè tot es va emportar a mi en la meva vida i l’únic motiu pel qual encara visc és tu. I realment ja no m’importen els trofeus ni les victòries. Estic segur que hi tornaran, un cop s’hagi tret el sutge que s’ha estès a la direcció d’aquest club. Per mi, ho has guanyat tot, Leo. Per la senzilla raó que existeixis. Només vull veure-vos allà. Igual que jo hi era. Des del primer partit i el primer gol del salt saltat de Ronaldinho. Driblar interminable entre 5 jugadors més porter. A la capçalera buida de la final de la Lliga de Campions. Al hat-trick a El-Clàssic. A l’últim segon gol d’El-Clasico … En tots els moments feliços i infeliços.

Em mantens viu Leo. Sense tu aquí, els acabaré. Us prego amb tot el cor, estimat Déu, que no em deixeu. MAI